Identitet Websider Print Rapporter Omgivelser
Audi Magasinet – merkevarebygging siden 1998
Audi Magasinet har alltid ligget i forkant blant kundemagasiner i Norge. Vi har designet magasinet siden den første utgaven kom i 1998 og utformingen har vært svært viktig for å opprettholde og styrke denne posisjonen. Magasinet har gjennom snart 20 år, engasjert leserne og opplagstallene har steget jevnt og trutt fra 45 000 til 75 000 eksemplarer.
Håndbøker og helsekort er en viktig del av AF Gruppens HMS-arbeid på byggeplassen
Vi har designet HMS-bøker, helsekort og informasjonsmateriell for AF Gruppen der kravet til god lesbarhet på mange språk er viktig. AF Gruppens visuell identitet skaper en tydelig ramme for budskapet som formidles med tekst og illustrasjoner i gode brukervennlige formater.
AF Gruppen er bransjeleder på HMS-arbeid og superhelten «Alf» har vært svært viktig for å gjøre budskapet tilgjengelig. Vi har sammen med illustratør Anne Brit Meese, utviklet Alf til å bli en flittig personlighet som alltid passer på de ansatte på byggeplassen.
Robust malverk for Forskerforbundets informasjonsmateriell
Forskerforbundet trenger å kommunisere med over 21000 medlemmer og andre interessegrupper på en konsekvent og kostnadseffektiv måte. Derfor var det viktig å designe et robust malverk for informasjonsmateriell og annonser der forbundets visuelle identitet og foto spiller en sentral rolle.
King Design har definert 3 hovedformater og alle har den karakteristiske røde stripen i toppen og en stram, med tydelig layout. Variasjon satt i system.
Nysjerrig på fine trykksaker? Ta kontakt: