Enkelt og ukomplisert
Med innsikt fra workshops og strategiske undersøkelser designet vi en logo og visuell identitet for Webstep med fokus på deres kjernebudskap: Enkelt, ukomplisert og nært.
Vi tok fram et uttrykk med kraft og tydelighet som både skiller seg ut og virker samlende på en organisasjon med desentralisert struktur. Prosjektet innbefattet alle aspekter ved en identitetsutvikling fra planlegging, innsikt og workshops, til designutvikling og implementering av identiteten.
«King Design har gitt oss en visuell identitet, strategisk forankret i hvem vi er, hva vi gjør og hvor vi vil. De er behagelige å samarbeide med; lydhøre, kreative, flinke og leveransedyktige. Anbefales!»
Webstep-konferansen: Beauty in Code
God kode er et komplisert spill mellom teknologier, mennesker og organisasjoner. For å lykkes må alle aspekter mestres. Beauty in Code er en dag med læring dedikert til alle entusiastene som bryr seg om å skape bedre programvare.
Vi designet en tydelig og leken identitet som spiller på skjønnheten i kode, og som bygger på designelementer hentet fra Websteps identitet.
Trenger du en logo og visuell identitet?
Ta kontakt så tar vi en prat.