King Design har utviklet en tydelig logo og visuell identitet der klare farger er med på å formidle renhet og miljøvennlighet.
Robust identitet med klart budskap
Boligenergis logo utgjør kjernen i selskapets visuelle identitet. Hver bokstav i navnetrekket er spesialdesignet for å passe perfekt inn i helheten, enten navnet står på en linje eller to. Hovedfargen – en fresh og særpreget grønntone – skiller seg godt ut i kampen om oppmerksomhet.
Effektiv fargebruk
I tillegg til grønt består paletten av blått og orange. Disse fungerer som blikkfang, både for å fremheve detaljer og for å berike helheten. Gråtoner bidrar til nøytralitet og er dermed med på å løfte frem fargene.
boligenergi.no
Boligenergis websider er publisert på AF gruppens web-plattform for datterselskaper – en Wordpress-mal utviklet av King Design og Tyde. Løsningen gjør det enkelt for egne medarbeidere å oppdatere sidene med aktuelle prosjekter og annen nyttig innhold.
Rullende merkevarebyging på vei til et borettslag eller sameie i nærheten av deg.
Trenger du en logo og visuell identitet?
Ta kontakt så tar vi en prat.