Storytelling via identiteten
Bedrebest er i dag er en del av Payr. Navnet, logoen og den visuelle identiteten fokuserer på fordelene du som bruker oppnår. Ved å innlemme symbolet i logoen har vi skapt en særegen og forklarende logo hvor fargene gjenspeiler en utvikling fra bedre til best.
Skille seg ut
Det var viktig for Bedrebest å skille seg ut og fargene ble valgt etter en analyse av hva hvilke farger som dominerer blant konkurrentene. Logoen og den visuelle identiteten har et mykt og vennlig uttrykk som skal treffe en bred målgruppe uavhengig av kjønn, alder og interesse, det som står i sentrum her er behovet tjenesten dekker
Nettside
Identiteten er implementert på nettsiden og utvikles stadig som en viktig del av tjenestene til bedrebest.no. Finn de beste tjenestene for deg på bedrebest.no.
Bedrebest-Even!
Sammen med identiteten har vi utviklet en karakter som hjelper deg å finne rett produkt. «Bedrebest-Even» viser deg hvilke produkter du bør velge og er en morsom maskot for tjenesten.
Trenger du en logo og visuell identitet?
Ta kontakt så tar vi en prat.